ponedjeljak, 8. srpnja 2019.

Izgovori zbog kojih ne napuštamo našu zonu komfora


💗 I sama sam imala veliki otpor kada sam spoznala da trebam izaći iz zone komfora...stoga dijelim ovaj predivan Norin tekst, možda vam pomogne...da vas ne zavaravam...nije lako...no kad napravite prvi korak svaki slijedeći je sve lakši i vi ste sve sretniji i zadovoljniji...ako vam je potrebna pomoć za prvi korak naći ćete me u #JoyfulLifebyBranka, ako poželite kontaktirati Noru njezini podaci su na kraju teksta...💗

Mi ljudi smo skloni tome da na jedan divan način objasnimo i sebi, ali i drugima, zašto sada nije pravo vrijeme da nešto učinimo. Međutim, u toj situaciji tko gubi više? Život ili mi? Koji su to izgovori s kojima odlažemo naš rast, razvoj i stvaramo još veći zid oko nas samih?
Sigurna sam da ste čuli: Život počinje izvan zone komfora. Zašto onda ipak biramo da ostanemo u zoni komfora? Ova tema je postala izuzetna popularna, i mnogi se bave sa njom. Jedno je sigurno, svako ima svoju zonu komfora. A život prije ili kasnije namjesti situaciju da pogledamo koja je granica naše zone komfora, i daje nam priliku da je proširimo.
Što je zona komfora?
Zona komfora je jedna udobna zona u kojoj se krećemo svaki dan. Svakodnevna rutina koje radimo iz dana u dan. Tu je i jutarnja rutina, kako započinjemo dan, kako radimo, kako se odnosimo prema drugima, kako pričamo sa drugima, ali ovdje spadaju i naše naviknute reakcije, uvjerenja, očekivanja, način na koji gledamo na svijet. Veoma često kada želimo  izaći iz zone komfora, pojavljuju se razne misli, strahovi koji nas onemogućuju da izađemo iz nje. A oni koji to ipak urade, otvaraju se ka novim prilikama, mogućnostima, dozvoljavaju sebi da izgrade neke dodatne vještine, itd.
IZGOVORI KOJE NAJVIŠE KORISTIMO
1. Ne znam što da radim
Mnogi žive u zoni komfora sa izgovorom “Ja  ne znam što da radim.“  Ti ljudi najčešće ne žele preuzeti odgovornost za svoj život i čekaju da neko drugi to uradi umjesto njih. Čekaju čuda, princa ili čarobni štapić.. Ne znam što da radim, pa bolje da ne radim ništa…. UVIJEK možete nešto uraditi. UVIJEK! Najmanji korak je više, nego da ništa ne radite i da živite u ulozi žrtve.
2. Drugi puta ću
Drugi puta ću, kasnije ću… Odlažemo.. Čekamo pravi trenutak.. Kada pada kiša, kada bude sijalo sunce, kad bude snijeg, kad bude odmor.. Međutim u izlasku iz zone komfora nema neki drugi puta ću... Prilika je sada. Sada je vrijeme da živite punim plućima. Budite spontani, hrabri i to je ključ  izlaska iz svoje zone. Jer ako čekate da neko ili nešto da znak, ili osjećaj da je sada trenutak, moram  vas razočarati, čekat ćete jako dugo… SADA JE VRIJEME 
3. Nemam novca
Ovaj izgovor na prvi pogled djeluje kao opravdan. Međutim, ja želim da vas ohrabrim da izađete iz svoje zone komfora i da dopustite sebi da nađete i drugačije načine. Kako kažu, da nađete i mala vrata.  U današnje vrijeme nam je toliko stvari dostupno, zahvaljujući internetu, društvenim mrežama. Otvorite se na drugačije prilike i mogućnosti. Koliko ljudskih priča ste čuli kada kažu: Nisam imao ništa, krenuo sam od nule i gdje sam sada. Imajte hrabrosti krenuti. 
4. Krenula bi ja, ali je situacija loša
Situacija je loša, jer mislim da vam i život poručuje da je vrijeme da izađete iz svoje zone komfora. Život ne zna više kako da vam da do znanja da je vrijeme za korak. U redu je ako prvi korak djeluje zastrašujuće, ali kada napravite prvi korak postupno će vam rasti i samopouzdanje. Svaki mali uspjeh, će vam pomoći da steknete i više hrabrosti, smjelosti, samopouzdanje, i umjesto straha će se pojaviti i želja i motivacija i inspiracija.  Kao što ste se navikli i na ove izgovore, tako ćete se postupno otvoriti i za otvaranje svojih krila.  Stvarno sve zavisi od vas. 
Samo pogledajte šta se događa kada izađete iz zone komfora, pokušajte. Nemate što izgubiti, jer se uvijek možete vratiti u svoju sigurnu zonu. No, ako uspijete izaći iz nje, da ju širite, uvijek ćete željeti da širite svoje granice. 
Ako vam treba podrška na tom putu, tu sam za vas. 
S ljubavlju,
Nora Kalapati


Nema komentara:

Objavi komentar

Piši mi poneked dva tri reda...piši...