nedjelja, 18. studenoga 2018.

Moja najbolja prijateljica

Puno je stvari koje me naučila moja najbolja prijateljica. Dugo se nas dvije družimo, razumijemo pogledima, uživamo u druženjima, volimo i javno i tajno. Osjećamo sreću, ljutnju, bol, žalost, tugu  i zajedno dijelimo i dobro i zlo.
Nakostriješimo se na zločeste, neprijateljski nastrojene ljude. Uzvratimo osmijeh i veselje koje nam je upućeno. Družimo se s bićima koja nam odgovaraju, a onima s kojima se ne slažemo želimo svu sreću. Daleko od nas.
Plačemo kad smo povrijeđene, ližemo rane kad ih zadobijemo i ponavljamo često iste greške, vjerujući u ljubav, dobro i plemenitost u svima.
Slične smo, moja najbolja prijateljica i ja, vrlo smo slične. Znamo biti jako umiljate, ali i jako svojeglave. Volimo se maziti, ali biramo s kim. Veselimo se svijetu, kao da ga svakoga puta po prvi put vidimo. I pokazujemo koliko smo sretne želeći taj osjećaj podijeliti sa svima koji nas okružuju.
Imamo veliko srce, u koje puno toga stane i teško izlazi. Ljubimo strasno i dugo patimo kad nam ljubav nije uzvraćena. Vjerne smo, odane i iskrene. Ono što mislimo, to i činimo. Nema muljanja, nema glume, nema prenemaganja.
Znamo što želimo i vrlo često znamo pravi način da to i dobijemo. A kad nešto zaista želimo, onda ne odustajemo dok to ne dobijemo. Ili dok nas potpuno ne skrše...
Hvala i draga moja najbolja prijateljice, što si me odabrala, pronašla i dijeliš svoje dane sa mnom. Hvala ti na svakom toplom pogledu, svakom gramu ljubavi koje daješ u tonama, toplom zagrljaju kojim me tješiš kad je teško. Hvala ti što si uz mene kad nitko drugi nije, što me voliš samo zato što jesam, a ne zato tko sam.
Naučila me moja najbolja prijateljica puno toga, a neke od naučenih mudrosti podijeliti ću i sa vama. A znate zašto? Zato što me baš ona podsjetila da blago treba dijeliti da bi ti se dvostruko vratilo :)))
Mudrosti koje me naučila moja najbolja prijateljica su:

  Nikad nemoj propustiti priliku za zabavu.
  Užitak je u jednostavnoj sreći koju ti pruža duga šetnja.
  Kada voljena osoba dođe kući, uvijek ju veselo potrči pozdraviti i poljubiti.
  Jedi s užitkom i zadovoljstvom.
  Ukoliko je ono što želiš zakopano, kopaj dok to ne iskopaš.
  Dozvoli da ti iskustvo svježeg zraka i vjetra koji ti šiba lice bude čista ekstaza.
  Budi lojalan.
  Trči, skači i igraj se svaki dan.
  Kad netko ima loš dan, budi tiho, sjedi blizu i tješi ga nježno.
  Izbjegavaj gristi kad je dovoljno da samo malo podigneš glas.
  Kad si sretan, pleši i migolji svojim tijelom u svim smjerovima.
  Bez obzira što si izgrđen, ne budi potišteni i naduren već se vrati i pomiri se.
  Kad je to najbolje za tebe, budi poslušan.
  Daj drugima do znanja kada upadnu na tvoj teritorij.
  Drijemaj zadovoljno i svaki put se dobro protegni nakon buđenja.
  Nikad se nemoj pretvarati da si nešto što nisi.
  Uživaj u pažnji i dopusti da te ljudi dodiruju.
  Za vrućih dana, pij puno vode i odmaraj se u hladu.
  Voli svim svojim bićem i pokaži to.


U pozadini svira David Gerrett, a ovaj tekst krasi kristal vode koji je bio izložen riječima ljubavi i zahvale. Tako izgleda svaki kristalić vode u mom, a nadam se i u tvom biću.
Hvala ti moja najbolja prijateljice, za sve što si me naučila i što si mi dala. I za svaki veseli zamah tvog malog repića. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Piši mi poneked dva tri reda...piši...