nedjelja, 11. studenoga 2018.

*OGLEDALO,OGLEDALCE MOJE....

"Naše istinsko biće je čistaljubav, čista svjetlost", reče on.
Ovo mu je saznanje promijenilo život. Kada je jednom shvatio što je zapravo on, pogledao je druge ljude i prirodu, i bio je zapanjen onim što je vidio.Vidio je sebe u svemu - u svakom ljudskom biću, u svakom stablu, u vodi, u kiši, u oblacima, u zemlji. I vidio je da Život spaja tonal i nagual na različite načine da bi time stvorio milijarde manifestacija Života.U tih nekoliko trenutaka shvatio je sve. Bio je jako uzbuđen, ali srce mu je bilo spokojno. Jedva je čekao da kaže svojim ljudima šta je otkrio. Ali nije mogao da pronađe riječi kojima bi to objasnio. Pokušao je da kaže drugima, ali ga nisu razumijeli. Vidjeli su da se on promijenio, da nešto prekrasno zrači iz njegovih očiju i glasa. Primijetili su da on više nikoga i ništa ne osuđuje. On više nije bio kao drugi.Mogao je sve razumijeti, ali njega niko nije razumio. Vjerovali su da je on inkarnacija Boga, a kada je to čuo on se nasmješio i rekao: "To je istina. Ja jesam Bog, ali i vi ste Bog. Mi smo isti, vi i ja. Mi smo slike svjetlosti. Mi smo Bog."Ali ljudi ga i dalje nisu razumijeli.Shvatio je da je on ogledalo drugih ljudi, ogledalo u kome je mogao ,da vidi sebe. "Svako od nas je ogledalo", reče on. Vidio je sebe u svima, ali oni u njemu nisu vidjeli sebe. I on shvati da svi oni sanjaju, ne znajući, ne shvatajućišto oni zapravo jesu. Oni nisu mogli vidjeti njega kao sebe jer je između ogledala postojao zid magle ili dima. A taj zid magle bio je sazdan od tumačenja svjetlosnih slika - Sna ljudskih bića.Tada je znao da će uskoro zaboraviti sve što je naučio. Želeo je zapamtiti sve svoje vizije, i tako je odlučio da sebe nazove Zamagljenim Ogledalom da bi zauvijek znao da je materija ogledalo i da je magla u međuprostoru ono što nam onemogućava da saznamo tko smo. Rekao je: „Ja sam Zamagljeno Ogledalo, jer vidim sebe u svima vama, ali mi ne prepoznajemo jedni druge zbog magle koja se nalazi između nas. Ta magla je San, a ogledalo ste vi,onaj koji sanja."
‘Lako je živeti zatvorenih očiju, ne shvatajući ono što vidiš...’ John Lennon
Don Miguel Ruiz Knjiga mudrosti starih Tolteka
Četiri sporazuma






Nema komentara:

Objavi komentar

Piši mi poneked dva tri reda...piši...