četvrtak, 21. veljače 2019.

OLADELGO ALJEŽ ...OGLEDALO ŽELJA


Izmislila ga je J.K Rolling i podarila malom čarobnjaku Harryju u prvoj knjizi/filmu Kamen mudraca. Koliko zanimljivih ideja egzistira u tom zamišljenom svijetu malih čarobnjaka. Taj svijet prepun je ogledala, no meni se u pamćenje usjeklo ono na kojem piše erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi odnosno čitajući u ogledalu I show not your face but your heart's desire (Ne pokazujem tvoje lice, već želju tvog srca.) Oladelgo Aljež. Ogledalo želja. 
Ono nam pokazuje ništa više, ništa manje od najveće želje našeg srca.
U ovom polumraku svoje sobe i mira koji vlada oko mene razmišljam što bi to ogledalo pokazalo da sada stojim ispred njega. Osluškujem svoje srce i pokušavam otkriti koji obrisi bi se pokazali u njemu. Ogledalo koje ne pokazuje moju vizuru, ne pokazuje moje moguće neprijatelje, koje ne služi za komunikaciju, već ono ogledalo koje bi mi otkrilo istinsku želju skrivenu duboko u srcu. Toliko dobro sam ju skrila, da ju ni sama ne mogu otkriti.
Koji odraz bih vidjela? Možda sebe s osobom kojoj ću ja i koja će meni ispuniti cijeli život obiljem ljubavi, obiljem veselja, obiljem razumijevanja i podrške, obiljem poljubaca i zagrljaja, jednostavno obiljem koje mi je potrebno. Možda ću vidjeti sebe u crvenim cipelicama. Možda, ali nisam sigurna i odjednom cijela paleta emocija se kovitla oko mene. I vjerujem i ne vjerujem. I smijem se i plačem. I veselje i tuga.
I stojim tako ispred svog zamišljenog ogledala želja, gledajući za sada samo odraz sebe same sa željom da mi srce otkrije moju najveću, najdublje skrivenu tajnu. Voljela bih, bar na tren, stati pred takvo ogledalo. No, na žalost ili na sreću, ono ne postoji. I srce i razum mi šapuću da je sreća što takvo ogledalo ne postoji. Zašto? Zato, jer ponekad se prava tajna i sreća nalaze upravo u istraživanju i otkrivanju sebe i vlastite svrhovitosti.
Iako s malo sjete zaključujem da ću se i dalje ravnati po tajnama koje mi je moje srce spremno otkriti i koje mi otkriva svaki dan, male sitne tajne koje se kao kockice slažu u moj mozaik života, tiho se nadajući da moje ogledalo želja vidi da je ovo ovdje i sada upravo ono što mi je potrebno.
A što mislite da bi se ocrtalo u odrazu vašeg ogledala želja?

Ljubim vas i grlim #JoxfulLifebyBranka


2 komentara:

  1. hvala ti na tekstu i razmisljanjima, spremno ocekujem nastavak

    OdgovoriIzbriši
  2. Toliko toga otkriveno a opet onevirks (skriveno)...kad jednog dana zapocne
    o putovanje KA SEBI...taj proces nikada ne prestaje. Ko zamašnjak...nema stajanja...nema nazad...učimo iz svakog dana koji nam prethodi...nekad mi je lako nekad teško.. no prihvaćam tu igru zivota...što je više grlim...to je ogledalo čišće 😁😆👍💪❤...hvala BRANKIĆ...

    OdgovoriIzbriši

Piši mi poneked dva tri reda...piši...