nedjelja, 17. veljače 2019.

PITANJA KOJA NE TRAŽE ODGOVOR


…Ljudi tako često postavljaju pitanja zbog pitanja…Kako si? Kamo ideš? Gdje ti je suprug? …i slična. Trenutno mi ne padaju napamet sva ta čudna pitanja  jer iskreno ne znam čemu služe, koja je njihova svrha…jedino što mi prolazi mislima je pristojan odgoj i uvjerenje da trebam odgovoriti na svako postavljeno pitanje…A zašto? I kad odgovorim osjećam se nekako čudno, ne znam zašto su me pitali, a još manje uočavam svrhovitost svog odgovora. Zar ja stvarno pristojno odgovaram zato da bi se svidjela 
Ne, nemoguće… A gdje sam ja u tim odgovorima? Zašto nemam snage izreći : „Zašto me to pitate?“
Možda sam ja Crvenkapica koja je vuku
pristojno odgovarala na pitanja…Da, stvarno…Što bi se dogodilo da Crvenkapica nije vuku odgovarala na pitanja? Kakav bi bio kraj bajke? Ne znam…prepuštam vama da ga zamislite…
Vraćam se sebi i svojoj želji za transformacijom…ne želim više pristojno odgovarati na pitanja…od sada koristim pitanje „Zašto me to pitate ili Zašto vas to zanima?“ možda zvuči okrutno, no tako sam na putu preuzimanja odgovornosti za svoje postupke…na putu prihvaćanja sebe…na putu okretanja svom unutarnjem JA…
Kada ću nešto napraviti, kako ću nešto napraviti ovisi isključivo o meni i trenutnim okolnostima. Odgovaranjem na pitanja koja nemaju svrhovitost nemam namjeru tražiti krivca u svijetu koji me okružuje…Ljudi će i dalje postavljati pitanja zbog pitanja, pitanja koja i ne traže odgovor…a ja ću promatrati reakcije kad na postavljeno pitanje odgovorim „Zašto vas to zanima?“
Ljubim vas i grlim #JoxfulLifebyBranka


Nema komentara:

Objavi komentar

Piši mi poneked dva tri reda...piši...